جمعه، 31 فروردین 1403
پژوهش / مقالات
شنبه 23 آذر 1392 |   نظر: 0  | بازدید: 2907
ارسال به دوستان

مروري بر اثرات رسانه ها بر گردشگري

مدیریت سایت

هدف اين پژوهش که به شيوه اسنادي صورت گرفته، مطالعه نقش رسانه ها در بازنمايي مناطق مقصد و همچنين پيوند بين گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي مختلف بوده است. در بحث توسعه چارچوب براي مطالعه گردشگري و رسانه، روزنامه نگاري گردشگري و مفاهيم کليدي آن شامل زمان بندي، قدرت و هويت و تجارب و پديدارشناسي و همچنين در بخش ديگري رويکردهاي بررسي گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي بازاريابي، تاثيرات رسانه اي، جامعه شناخت...


کلیدواژه ها:


امتیاز: 2.09 با رای 22 نفر Article Rating
امتیاز شما به این مطلب

نظرها:

تاکنون نظری ثبت نشده

ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: